fbpx
  • MERK STRATEGIE
  • LOGO ONTWERP
  • SECUNDAIR LOGO
  • LETTERTYPE SYSTEEM
  • KLEURENPALET
  • BRAND GUIDE
  • ETC..

MINIMAL, ELEGANT OF HIGH-END BRANDING

Een goede branding met de juiste uitstraling is de essentiële eerste stap en onmisbaar voor elk bedrijf dat net begint of hun merk naar een hoger niveau wil tillen.

We starten het proces door te beginnen met een merkstrategie, die diep ingaat op jouw concurrentie, jouw ideale klantenkring en de manieren waarop je opvalt en inkomsten genereerd. Dit geeft een sterke basis om vervolgens de verkenning en ontwikkeling van jouw merk te starten met behulp van de One Concept-methode.

Zodra het klaar is om te bekijken, krijg je toegang tot een diepgaande conceptpresentatie. Bovendien ontvang je twee aanvullende ontwerpen (zoals een visitekaartje, briefpapier, banners voor sociale media, enz.)
om ervoor te zorgen dat jouw merk consistent wordt weergegeven op meerdere platforms.

Ten slotte ontvang je een brand guide (boekje met alle design richtlijnen), jouw unieke lettertype-systeem en alle bestanden die je nodig hebt om jouw merk in het wild te lanceren!

Inbegrepen in maatwerk branding:

  • Merk strategie
  • logo ontwerp
  • Secundair logo
  • Favicon (icoon dat zichtbaar is in browser)
  • 1 merkpatroon
  • 2 Aanvullende ontwerpen
  • Lettertype systeem
  • Kleurenpalet
  • Brand Guide
  • digitale handtekening
  • Afdrukken + webbestanden

 
Is jouw onderneming toe aan een nieuwe uitstraling of heb je vragen?

  

Neem contact op

EXTRA SERVICES

  • NAAMGEVING
  • GRAFISCHE VORMGEVING
  • PRINTONTWERP
  • ETIKETTEN + VERPAKKING
  • FOTOGRAFIE
  • MERCHANDISE DESIGN
  • COPYWRITING
  • WEB DESIGN
  • + 1. Hoelang duurt het voordat ik mijn conceptpresentatie zie?

    Dit kan afhankelijk zijn van een paar verschillende factoren, waaronder hoeveel projecten we momenteel hebben en hoe snel je alle informatie aan ons levert. Vaker wel dan niet, zie je jouw eerste concept 1-2 weken na afronding en goedkeuring merkstrategie.

  • + 2. HOE WERKT DE ‘ONE CONCEPT METHOD’ EN WAT BETEKENT DIT?

    Als het gaat om het ontwerpen van een logo, is het de industriestandaard dat ontwerpers meerdere concepten aan hun klant leveren. Wanneer dit gebeurt, zal de klant onvermijdelijk altijd zijn favoriet kiezen, waardoor persoonlijke voorkeur wordt gegeven aan het ontwerpproces. Het probleem hiermee is dat we als ontwerper niet alleen een merk creëren voor onze klant, we creëren een merk voor de doelmarkt van onze klant. Het is niet goed voor een klant of zijn bedrijf om van een logo te houden dat niet effectief is voor zijn publiek en zijn marktdoelen niet haalt.

    Om deze kloof te overbruggen, is een sterke basis cruciaal en daarom starten we elk project altijd met een volledig overleg. Klanten krijgen vervolgens een vragenlijst en worden gepromoot om een ​​Pinterest-bord in te dienen, zodat we kunnen zien waar ze van nature toe aangetrokken zijn. Er wordt grondig marktonderzoek gedaan om de doelgroep, leeftijd, trends en concurrenten van de klant te bepalen. Vervolgens wordt een merkstrategie gepresenteerd en goedgekeurd voordat de conceptontwikkeling begint. Op deze manier is iedereen vanaf het begin op dezelfde pagina. Van daaruit beginnen we met het bouwen van het merk door te werken met één uitgebreid concept dat aan alle noodzakelijke selectievakjes voldoet. Deze aanpak stelt ons in staat om belangrijke doelen die aansluiten bij de niche van de klant samen te voegen en een beroep te doen op hun eigen unieke merkpassie, door een volledig uitgebreide service te leveren die de grootste waarde biedt voor de zakelijke behoeften van de klant.

  • + 3. ALS IK AL EEN IDEE HEB VAN WAT IK VAN PLAN BEN VOOR EEN LOGO, HOE GA JE DAAR DAN MEE OM?

    We vertellen klanten altijd dat we hun ideeën en voorkeuren verwelkomen; we gebruiken ze voor discussiepunten terwijl we hun merkstrategie en moodboard creëren, maar het is absoluut noodzakelijk om te onthouden dat het uiteindelijke einddoel is om een ​​visueel merk te creëren dat het beste is voor hun bedrijf, en dat kan betekenen dat ze afwijken van hun oorspronkelijke idee .

    Als de klant alleen maar hoopt zijn exacte visie tot leven te brengen, zijn we waarschijnlijk niet geschikt voor hen.

EEN STERKE BASIS LEGGEN MET EEN GOED DOORDACHTE BRANDING EN STRATEGIE IS VAN CRUCIAAL BELANG

Wil je meer weten, klik dan op onderstaande link om een ​​gratis ontdekkingsgesprek te boeken!

LET'S DO THIS

Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten